Galerija

Pascimotanasana
Maricjasana
Dzanu Sirsasana
Uttanasana

Asane fleksija. "Džanuširšasana" "Maričjasana" "Paščimotanasana" "Uttanasana". Asane su korisne za unapređenje rada trbušne duplje (i ženskih polnih organa) i poboljšanje stanja kičme. Da biste smanjili masno tkivo na stomaku, a takođe za jačanje Ahilove tetive, itd

Halasana
Pasini Mudra

Inverzije. "Halasana", "Pašini Mudra." Ove poze jačaju srčani mišić, pomažu da se ublaži nervna napetost, umor u vratu i ramenima, stimuliše ceo sistem za varenje.

Ardha Matsjendrasana
Ardha Matsjendrasana

Asane za moćnu torziju. "Ardha Matsjendrasana." Stimuliše rad debelog creva. Između pršljenova se “cedi” stara, ustajala krv, kičma se ispunjava svežom, tako se podmlađuje. Otvaraju se neaktivni u svakodnevnom životu delovi pluća. Asane torzja efikasno ublažavaju stres i umor.

Tolasana
Gomukhasana

Asane za jačanje i istezanje mišića ruku i ramenog pojasa. "Tolasana", "Gomukhasana". Asane otvaraju grudni koš. Poboljšavaju stanje zglobova ramena, ruku, šaka. Dugo zadržavanje u asani "Gomukhasana" opušta, daje osećaj mira i harmonije!